miercuri, martie 13, 2013

You’ll never walk alone


În douămiicinci
la șaisprezece ani
și zero la trei
încă credeam în dragoste

și din cauza asta
vedeam în mii de culori faleza
și fosfor în mare

am crezut în dragoste
să mor eu să mor eu dacă nu

când te-am văzut
când ai plecat am crezut
în pescăruși și că poveștile
cu eroi sunt reale

să mor eu dacă nu
am simțit în piept un ghimpe
când ai plecat și m-am întins spre soare
am stat așa și am așteptat

la răscruce de drumuri
nemișcat din galaxii în galaxii
am crezut nemișcat
în tine

că o sa vii o să mă salvezi de matematică
de ecuații
fracții
și necunoscute

de certuri cu părinții
și de femei furioase
care mă voiau doar pentru ele
am știut că odată și odată
că dragostea
și era deja unu la trei

frumoaso
ești mai frumoasă ca djibril cisse
și vreau să crezi cum am crezut și eu


la doi la trei
te-am sărutat și ne-am iubit pe câmp
fără prezervativ când te-am văzut când ai plecat
când am crezut și vai cât am crezut

la trei trei mi-a curs o lacrimă
și când s-a întâmplat
să apere dudeck
șutul lui shevchenko
am plâns
iubito

și bubuiri explozii nucleare
venele îmi pâlpâiau creierul se dilata
și inima și chipul încrețit de bucurie
sub soare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |